"Fermeture" de London Calling
Après cinq années sur la toile, London Calling ferme ses portes. Toutes les infos par ici Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 2979874845 Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 1973890357
-30%
Le deal à ne pas rater :
LEGO Icons 10318 – Le Concorde à 139,99€
139.99 € 198.99 €
Voir le deal

Elsa Saint Claire speaking.

:: It's over :: Corbeille
Anonymous
Invité
Invité
() message posté Lun 6 Juil 2015 - 21:51 par Invité
Heaven H.-C.
Nopeee I'm not the rebel one anymore. His name will even be a Biblical name, I'm a good girl now.
I'm not screwed at all, monkey butt. Do you prefer having lunch or coffee? 

Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité
() message posté Mar 7 Juil 2015 - 8:29 par Invité
Khaleesi
qu'est-ce qui pourrait sauver l'amooooouuuur ? qu'est-ce qui pourrait sauver l'amouuuuur ? et comment retrouver le goût de la vie ? qui pourra remplacer le besoin par l'enviiiiie ? oooohhh oh  Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 16173813  Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 1499450316

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Mar 7 Juil 2015 - 8:48 par Invité
Khaleesi
t'avais les cheveux blonds, un crocodile sur ton blouson, on s'est connu comme ça, au soleil, au même endroit. t'avais des yeux d'enfant, des yeux couleur de l'océan, moi pour faire le malin, je chantais en italien. est-ce que tu viens pour les vacaaaaaances ? moi je n'ai pas changé d'adresseeeeee. je serais, je pense, un peu en avance, au rendez-vous de nos promesssssssses.  Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 16173813

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Mar 7 Juil 2015 - 9:50 par Invité
Heaven H.-C.
Yup it's a boy. I saw his cute little penis during the ultrasound scan. You won't babysit him. I know you, you would want to marry him afterwards because technically he's a lord.
I can call you monkey butt if I want to.
Okay then, friday, 1pm, any place you want.  

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Dim 12 Juil 2015 - 22:52 par Invité
Heaven H.-C.
I'll bring you the picture. If you really want to babysit him, you should do all your best to convince me.
Yes I can. And I won't be late because a lady is never late.  

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Sam 18 Juil 2015 - 22:30 par Invité
MIAOU
take out the silver cultlery (and the mickey mug from Disneyland), i'm coming tonight. I'll bring something to eat (like i always do anyway). Oh, and don't forget to shave your legs, i'm not going out with a yeti.
Love (so sweet right?)

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Lun 20 Juil 2015 - 0:31 par Invité
Khaleesi
Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 1499450316  Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 3333780518

Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 7379716221

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Lun 20 Juil 2015 - 21:40 par Invité
MIAOU
Plastic? I can feel the love right there Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 1339362326 i'm so breaking up with you.
I KNEW IT! You only keep me around for the food Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 3674345785 you're lucky you're my favorite food tester
you wearing minnie ears? are you trying to get me into prison for pedophilia, Elsa? Elsa Saint Claire speaking. - Page 5 2637431331
PS: my moustache, as you say, is making women droll over me, so i'm gonna keep it. and everyone knows chewbacca is women's fantasy…

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Jeu 23 Juil 2015 - 19:39 par Invité
DAMNY
Il est dans mon lit. Tu veux lui parler ? Tu veux des détails ? (c'est assez bref pour madame ?)

Anonymous
Invité
Invité
() message posté Ven 24 Juil 2015 - 11:55 par Invité
Tomtom
what have i done now ?

Contenu sponsorisé
() message posté par Contenu sponsorisé
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
London Calling. :: It's over :: Corbeille
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25 ... 46  Suivant
» Hi there, Cash speaking
» Lysander ✤ Can anybody hear me or am I speaking to myself ?
» Saint Patrick's Day.
» La Saint-Valentin
» Saint Valentin ► le spotted cupidon.