(✰) message posté Mar 23 Juin 2015 - 19:00 par Invité
Tomtom
you don't like german poetry ? you're missing something. you think baldwin's nice ? she is when she's drunk. stop saying OMG like it's a big thing. we've been going to glasto since you know what music is. i'll think about it for next year but you're being annoying these days. this friend is a girl and yeah she's cute. i don't have male friends anyway. they always end up being jealous of me. beautiful ? since when william being dead is something beautiful ? she needs someone by her side. so now i'm ugly and evil ? and you still wanna be next to me ?
(✰) message posté Mar 23 Juin 2015 - 23:22 par Invité
Rhys <3333333
EMERGENCY STATE: Get ur pretty lil' ass to my place tomorrow, big boss Carstairs (female) will be there for dinner. And don't forget, we went to BERLIN last month!
PS: Don't remove the "<333" of my name pls, it mentally helps for the realness of our relationship ahaha
(✰) message posté Mer 24 Juin 2015 - 0:04 par Invité
Rhys <3333333
Do what you want, I don't know what dress you're talking about Yeah, she thinks that you will carry my children lmao, I'm glad she's living in Cardiff and not in London.
PS: Or you could bring some of your things to pretend that you're partially living w/ me as well, I think it could be efficient.
(✰) message posté Mer 24 Juin 2015 - 0:28 par Invité
MIMI
Tout dépend si l'armoire à glace qui lui serre de coloc est là, ce type me fiche un peu la frousse. En plus je crois qu'il a compris que j'achetais jamais le calendrier des pompiers...
(✰) message posté Mer 24 Juin 2015 - 0:46 par Invité
MIMI
J'ai l'impression qu'il aime personne. Remy m'a dit que c'était parce qu'il était en manque, tu pourrais te dévouer pour l'équipe non ? à part les cheveux j'ai pas les attributs pour l'intéresser.
(✰) message posté Mer 24 Juin 2015 - 1:06 par Invité
Khaleesi
Une passade qui dure longtemps, je commence à m'ennuyer à t'attendre, peut-être que Tom ou Lina vont pouvoir me distraire. Tente ta chance avec lui alors, j'attends que tu me fasses ton rapport.
(✰) message posté Mer 24 Juin 2015 - 1:07 par Invité
MIMI
1/ J'ai bien trop peur de lui pour prendre le risque de faire ça. 2/ J'ai encore plus peur d'elle pour prendre le risque de faire ça, elle m'a interdit de toucher à ses copines. Même ses collègues infirmières de cinquante ans j'ai pas le droit d'approcher. (je sais pas si elle était vraiment sérieuse; mais j'aime pas vivre dangereusement).